Fandom

Encyklopedia Poszepszynskich

Pies Murzyn

76stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hau!

Murzyn na plaży.

Murzyn to (wbrew pozorom) biały, troszku zapchlony pies Poszepszyńskich. Kundel. Niestety nikt, nawet Poszepszyńscy, nie wiedzą ile ma lat i jakiej jest płci. Prawdziwy z niego stróż domu. Kiedyś należał do Ślepego Leona i reagował na imiona Tajniak, Agent, Szpieg, Kolaborant i Premier. Murzyn zaginął Ślepemu Leonowi, ale niestety nie została wyznaczona za niego nagroda, dlatego Poszepszyńscy go przygarnęli. Nie jest zbyt drogi w utrzymaniu - solidna miska pokarmu wystarcza mu na przeżycie kilku tygodni. Murzyn niegdyś ostrzyżony został do gołej skóry, a pozyskana w ten sposób sierść miała służyć do zrobienia swetra dla całej rodziny. Murzyn został oduczony aportowania - jak mówi Grzegorz: "psy mają aportowanie we krwi". Grzegorz wiele pracy poświęcił aby oduczyć Murzyna tej bezsensownej czynności. Natomiast Dziadek Jacek tresował Murzyna do występów w programie Magdy Umer (wywalanie języka, zamykanie lewego oka, chowanie ogona, leżenie na grzbiecie, krzyżowanie łap).

  • Wyglądał trochę jak jamnik, gdyż Poszepszyńscy znaleźli go w rurze pod zlewem.

Czy to na pewno pies?

W jednym z odcinków członkowie rodziny prowadzą rozmowę z której wynika, że pies Murzyn jest dość ekstremalnym przypadkiem jamnika. Przypomina raczej węża, ze względu na niezwykłą długość a przy tym niewielką średnicę tułowia. W dodatku po przydeptaniu - syczy jak prawdziwy wąż. Nawet Maryla ma wątpliwości i zastanawia się czy to aby faktycznie nie jest jakiś nieznany nauce gatunek węża. Problem nie zostaje rozstrzygnięty, ale rodzina postanawia wykorzystać praktycznie gadzie cechy Murzyna i przywiązuje go w pobliżu wycieraczki przed drzwiami pana Włodka, by pilnował butelki z mlekiem przed kradzieżą. Poszepszyńscy liczą, że na widok takiego węża w półmroku potencjalny złodziej dozna szoku...

Źródło

Strona Fanklubu Rodziny Poszepszyńskich im. Kaprala Jedziniaka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki