Fandom

Encyklopedia Poszepszynskich

Papier toaletowy

76stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

sławiony przez poetów, filozofów, pisaży, filmowców i koła gospodyń wiejskich, przedmiot kultu religijnego. Ten podłużny płat niepokalanego papieru podczas rytuału "podtarci"a ma za zadanie przejąć na siebie nieczystość ludzką. Papier Toaletowy należy do elitarnej grupy produktów, których sukcesu nie jest w stanie zatrzymać nawet powszechna opinia, że "jest do d*py".

Historia

Zgodnie z informacjami rozpowszechnianymi przez chińskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych papier toaletowy, tak jak absolutnie wszystko co stworzyła ludzkość został wynaleziony w Chinach, na co niestety brak jakichkolwiek dowodów. Wiadomo natomiast, że papier toaletowy był szeroko stosowany w starożytnym Egipcie między innymi do mumifikacji. Najpierw wycierano nim najszlachetniejsze odmiany dżemu a następnie owijano nimi denata (lub przyszłego denata) osiągając tak zwaną mumię. W PRLu próbowano walczyć z kultem podcierania opoprzez odcięcie dostępu do tego produktu. Choć Obecnie w wyniku japonicyzacji papier toaletowy coraz częściej zostaje zastąpiony jonami wciąż ma zagorzałych zwolenników.

Pozyskiwanie

Można go pozyskać z zakładuvpracy w wyniku procesu częściowej automumifikacji. W czasie tego procesu należy zamknąć się w zakładowej toalecie, rozebrać do naga, owinąć się papierem, a następnie ponownie ubrać. Proces ten jest wyjątkowo niebezpieczny, gdyż należy przy nim zmylić czujność zarówno kierownika toalety, jak i "stojącego na bramie" strażnika

  • bardzo mi przykro, ale nie wiedziałem, jakie "u" napisać - Psiakostka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki