FANDOM

Mandżuria - kraj, w którym Dziadek Jacek przeżywał różne przygody podczas wojny rosyjsko-japońskiej. Był on też w zasadzie przedmiotem owej wojny.

"Na pobudzenie apetytu szef kuchni poleca stek bzdur" - czyli Mandżuria oczami DziadkaEdytuj

Mandżuria jest głównym (i jak się wydaje, ogólnie rzecz biorąc jedynym) miejscem akcji wszystkich wojennych opowieści przytaczanych przez Poszepszyńskiego seniora. Według niego przyroda i obyczaje są tam tak nieprawdopodobne, że aż zakrawa to na fantastykę. Uważa on na przykład, że są tam bagna oraz bobry, które uwielbiają myć sobie głowę deszczową porą. Na uwagę zasługuje też stwierdzenie, że jeże przybierają tam najrozmaitsze kolory i wzory. Albo na przykład kałuża na środku pustyni (spokojnie, Dziadka też to zdziwiło). A ludzie? Cóż. Jedynymi osobami z tych dzikich stepów, jakie mamy okazję poznać, są osoby płci żeńskiej. Co więcej, są nam przedstawione jako bez mała ekshibicjonistki. Najpierw ratują losy największej z bitew, kąpiąc się we wzburzonych wodach Amuru, potem trzy inne zbliżają się do Dziadka Jacka, gdy ten stoi na warcie i kuszą go, niczym Parysa (i to dosłownie), a na koniec zakradają się do tegoż w kostiumach kąpielowych. Panie, widzisz i nie grzmisz...

Uwaga, uwaga, proszę państwa. Celem zaspokojenia waszej ciekawości aktywny admin (tj. --MJ4ever (dyskusja) 17:11, maj 23, 2014 (UTC)) dotarł do zdjęć mandżurskiego ww. kostiumu. Uprasza się o zasłonięcie oczu młodszemu pokoleniu.

Mandżurka.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki